ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 本学紀要類
  2. 藤女子大学紀要. 第II部
  3. 44

Fuji-Williams Video Conferencing in 2004-2007 Prospects and Applications

https://fujijoshi.repo.nii.ac.jp/records/319
https://fujijoshi.repo.nii.ac.jp/records/319
92865b5b-2407-47f7-9c0d-3a8734bded81
名前 / ファイル ライセンス アクション
KJ00004724437.pdf KJ00004724437.pdf (1.5 MB)
Item type [ELS]紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2016-08-22
タイトル
タイトル Fuji-Williams Video Conferencing in 2004-2007 Prospects and Applications
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
雑誌書誌ID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11520347
論文名よみ
タイトル Fuji-Williams Video Conferencing in 2004-2007 Prospects and Applications
著者 山田, りよ子

× 山田, りよ子

WEKO 182
NRID 00299736

山田, りよ子

ja-Kana ヤマダ, リヨコ

Search repository
山田 玲子

× 山田 玲子

WEKO 418

山田 玲子

ja-Kana ヤマダ, レイコ

Search repository
Yamada, Riyoko

× Yamada, Riyoko

WEKO 419

en Yamada, Riyoko

Search repository
Yamada Reiko

× Yamada Reiko

WEKO 420

en Yamada Reiko

Search repository
著者所属(英)
言語 en
値 Fuji Women's University Faculty of Human Life Science, Department of Early Childhood Care and Education
著者所属(英)
言語 en
値 Department of Asian Studies, Williams College
抄録(英)
内容記述タイプ Other
内容記述 This joint project explores the use of video conferencing in two different college courses. One is in the teacher training course in the Department of Early Childhood Care and Education at Fuji Women's University in Japan, and the other is the Japanese language program at Williams College in the United States. The inter-active nature of the video conferencing helps to promote student awareness of different communication styles that are valuable in both teacher training and Japanese language learning.From twelve sessions of video conferences conducted over the period 2004-2007 emerged four possibilities : 1) video conferencing as a research environment for individual student projects or research papers ; 2) video conferencing as a forum for discussion ; 3) video conferencing to present projects and papers or some aspect of culture ; and 4) video conferencing to learn and practice communication strategies. Students' observations of their own verbal and non-verbal performances reveal that video conferencing in cross-cultural contexts allows opportunities for students living in their own countries to experience issues that they would otherwise be unaware of.
書誌情報 巻 44, p. 89-98, 発行日 2007-03-31
表示順
内容記述タイプ Other
内容記述 11
アクセション番号
内容記述タイプ Other
内容記述 KJ00004724437
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-20 13:53:35.251598
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3